Jagiellonia i miasto Białystok ponownie razem! Logo Białegostoku wraca na koszulki Jagiellonii po roku przerwy. Wiadomo też, że promowanie miasta oznacza zastrzyk finansowy – umowa warta jest milion złotych.
Moda na powroty
Powrót do współpracy z miastem to coś, na co zapowiadało się od dawna – wystarczy przypomnieć sobie, że możemy mówić o konkursie dotyczącym promocji. Można także dodać, że konkurs został skierowany do zespołów piłki nożnej, które występują w najwyższej klasie rozgrywkowej. Ważne jest też to, że logo będziemy mogli oglądać z tyłu koszulek, tuż pod numerami zawodników. Rafał Rudnicki (zastępca prezydenta Białegostoku) twierdzi, że jest to miejsce lepsze niż wcześniej. Było też wierze, zgodnie z którą powrót do współpracy będzie oznaczać lepsze wyniki sportowe.
Można też powiedzieć, że w Białymstoku panuje moda na powroty. Zaczęło się od ponownego zatrudnienia Ireneusza Mamrota, potem doszli Dani Quintana i Michał Pazdan, a teraz mamy ponowną umowę z miastem. Czy to już wszystko?
Na to pytanie nie sposób teraz odpowiedzieć. Krótko mówiąc, zostaje tylko czekać.