Villa Tradycja była miejscem, gdzie wczoraj o godzinie 12:00 odbyła się konferencja prasowa organizowana przez klub piłkarski Dojlid Białystok. Wydarzenie to zbiegło się ze startem nowego sezonu Lotto Superligi. Podczas konferencji podjęto dyskusję na temat najważniejszych spraw związanych z nadchodzącym sezonem ligowym. Nie były to jednak jedyne omawiane kwestie – poruszono również tematy szkolenia juniorów, budżetu klubu, jego struktury organizacyjnej oraz relacji z sponsorami.
Na spotkaniu obecni byli nie tylko przedstawiciele klubu, ale także reprezentanci lokalnych władz i głównego sponsora drużyny, SBR Banku. Miasto Białystok reprezentował Rafał Rudnicki, pełniący funkcję wiceprezydenta. Dariusz Gąsior, wiceprezes Spółdzielczego Banku Rozwoju, był obecny jako reprezentant tytularnego sponsora. Wang Zeng Yi, kapitan Dojlid Białystok, oraz Joanna Boratyńska, dyrektorka działu marketingu Toyoty Auto Park Białystok, również zajęli miejsce przy stole konferencyjnym. Konferencja rozpoczęła się od powitania zgromadzonych gości, w tym licznie przybyłych dziennikarzy z lokalnych mediów.
Po powitaniu gości, głos zabrał Piotr Anchim. W skrócie przedstawił, jak wyglądają perspektywy drużyny na nowy sezon Lotto Superligi. Opowiedział o zmianach w składzie drużyny i zaprezentował plany na sezon 2023/2024, choć nie podał konkretnych celów dotyczących pozycji, której zamierzają dążyć. Menadżer klubu Dojlid Białystok omówił również przeprowadzone zmiany w strukturze kadry trenerskiej i organizacyjnej klubu. Przez zebranych zostały zaprezentowane nowe osoby współpracujące z klubem, a także dyskutowano na temat budżetu, planowanych wydatków oraz sponsorów klubu.