Stadion Miejski w Białymstoku, największa arena sportowa na Podlasiu, może teraz pochwalić się sponsorem tytularnym. Przez następne pięć lat będzie nazywany Chorten Arena. To znaczący krok dla miasta i stadionu, który czekał na taką współpracę przez prawie dekadę.
Jest to istotna chwila nie tylko dla nas, ale również dla naszego nowego sponsora – firmy rodzimej. Jak zauważył Cezary Mielko, prezes spółki Stadion Miejski, „[…] to firma, która stawia na rozwój. Jako spółka publiczna, która realizuje zadania na rzecz gminy Białystok, my również dążymy do rozwoju. Jest to zatem powód do radości, że możemy wspólnie realizować te cele.”
Z chwilą podpisania umowy, Stadion Miejski przekazał prawo do wykorzystania znaku towarowego sponsora w nazwie obiektu. Nazwa ta będzie teraz widoczna na elewacji budynku stadionu.
Tadeusz Truskolaski, prezydent Białegostoku, wyraził optymizm co do tej nowej współpracy i wierzy w jej obopólne korzyści. Dodał, „Sukces rodzi sukces. Mamy drużynę piłkarską Jagiellonię Białystok, mistrza Polski, coraz więcej osób przychodzi na stadion, a teraz mamy sponsora tytularnego. Jestem przekonany, że popularność piłki nożnej przyczyni się do finansowego sukcesu naszego sponsora.”