Metamorfoza białostockiego handlu oraz rozwój Galerii Jurowieckiej

Mieszkańcy Białegostoku dorosłych lat z pewnością przypominają sobie, jak przez długi czas w ich rodzinnym mieście nie istniały ogromne centra handlowe, których obecność można było zauważyć w innych metropoliach wojewódzkich. Wprawdzie doczekali się oni hipermarketów po jakimś czasie, jednak nadal brakowało im tradycyjnych galerii handlowych. W takich miejscach klienci mogliby skorzystać z szerokiego asortymentu sklepów znanych marek, usytuowanych tuż obok siebie.

Kiedy wreszcie takie galerie zaczęły się pojawiać, dla wielu białostoczan o ograniczonych funduszach wydawały się one trudno dostępne. Tymczasem osoby zamożniejsze, które mogły sobie pozwolić na ubrania z górnej półki cenowej, często wybierały się do stolicy kraju na zakupy. Wynikało to z faktu, że w Białymstoku nie było zbyt wielu butików ekskluzywnych, drogich marek premium.

Jednakże w ciągu ostatnich kilkunastu lat sytuacja uległa znaczącej zmianie. Należy zwrócić uwagę na rozwój Galerii Jurowieckiej, najmłodszej spośród dużych białostockich centrów handlowych. Ta inwestycja idealnie wpisuje się w współczesne trendy konsumpcyjne, łączące oferty różnorodnych marek premium oraz dostępności dla szerokiego grona klientów o zróżnicowanym budżecie. Dzięki temu Galeria Jurowiecka stała się atrakcyjnym miejscem zakupów dla białostoczan i mieszkańców okolicznych miast.