Konkursy mają to do siebie, że nie ma nic pewnego (choć oczywiście można przewidzieć końcowe rozstrzygnięcie). Tym razem jest nieco inaczej, ponieważ rozstrzygnięcie w zasadzie znamy – to nawiązanie do konkursu dla klubów biorących udział w Ekstraklasie piłki nożnej mężczyzn. Na temat warunków można powiedzieć wiele – choćby to, że logo Białegostoku musi znaleźć się na koszulce zwycięzcy.
Coś dla Jagiellonii
Jest to konkurs, który po prostu musi zostać wygrany przez Jagiellonię (a w każdym razie trudno wyobrazić sobie inną sytuację). Zresztą wystarczy zadać sobie pytanie, czy inne kluby kojarzą się z Białymstokiem? Warto również podkreślić, że promocja obejmuje przyznanie miastu tytułu Partnera Tytularnego. Zainteresowane kluby mogą zgłaszać się do 9 lipca. Promocja ma trwać rok – w przyszłym roku należy spodziewać się kolejnego konkursu.
Budżet na promocję miasta wynosi 2,5 mln zł. Trzeba jednak pamiętać, że kwota na wydarzenia sportowe to 0,5 mln zł. Suma ta nie jest duża, wszak kilka lat temu Jagiellonia mogła liczyć na 3 razy więcej.